بعد از چندین ماه غیبت وبا در خواست مردم و مسئولان صورت گرفت :

بازگشت بکار مسئول صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه

ابرکوه- خبرنگار یزد فردا:حاج مسلم اکرمی مدیر صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه که از مدیران موفق این صندوق در استان یزد است بعد از چندین ماه وبا درخواست مسئولان و مردم بازگشت.
حاج مسلم اکرمی مدیر صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه که از چند ماه قبل و در اعتراض به مسائلی که به گفته وی خدمتگزاری به مردم را مشکل نموده بود از کار در این صندوق استعفا داده بود که با درخواست مردم و مسئولان به مسئولیت خود بازگشت .

شایان ذکر است که مدیر صندوق مهر رضا (ع) ابرکوه از ازادگان دفاع مقدس است كه توانسته بود در طی دو سال گذشته این صندوق را در رده اول استان قرار دهدواکنون نیز به عنوان یکی از گزینه های انتخاب مدیر نمونه کشوری مطرح می باشد.

یکی از مشکلاتی که باعث استعفای این مدیر موفق شده بود به عدم تحقق وعده های مسئولان در مورد ایجاد صندوق دریافت وپرداخت در شعبه ابرکوه باز می گشت که در برخی از شهرستانهای استان ایجاد شده است.

در جلسه شورای اشتغال که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد اعیان مدیر صندوق مهر رضا (ع) استان یزد در پاسخ به سوال یکی از حاضران در مورد این مشکل اذعان داشت :قرارهائی با مسئولان واز جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت ملاقات با مسئولان کشوری جهت حل این مشکل گذاشته شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا